Výzva na predloženie cenovej ponuky - Technické vybavenie
03.02.2014 10:11Výzva na predloženie cenovej ponuky
podľa § 9 ods. 9 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov
(ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní“)
- Osoba, podľa § 7 ods.1 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní.
Názov: CENTRUM ZAMESTNANOSTI - CZ
sídlo: Podzáhradná 5, 821 06 Bratislava
V zastúpení: Mária Kappelová, predseda združenia a štatutárny zástupca
IČO: 42269733
zapísaná: register OZ pod č. VVS/1-9000/90-40984
email: centrumzamestnanostiv@gmail.com
tel. č. 0903 312 209
(„ďalej len združenie“)
2. Názov predmetu zákazky
Technické vybavenie súvisiace s realizáciou projektu s názvom: „ Krásou znižovať nezamestnanosť“
3. Opis predmetu zákazky
Predmetom zákazky je dodanie technického vybavenia v salóne zdravého životného štýlu a to do oddelení: Kozmetika, Kaderníctvo, Manikúra, Pedikúra, Masáže. Podrobný opis zákazky v prílohe A.1.
4. Miestom dodania služby:
Podzáhradná 5, 821 06 Bratislava
5. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet: Hlavný slovník: 39000000-2. Doplňujúce predmety: Hlavný slovník: 39100000-3
6. Možnosť predloženia variantných riešení
Neumožňuje sa predložiť variantné riešenie. Ak súčasťou ponuky bude aj variantné riešenie, variantné riešenie nebude zaradené do vyhodnotenia a bude sa naň hľadieť akoby nebolo predložené.
7. Typ zmluvy
Združenie uzavrie na základe výsledkov prieskumu trhu s úspešným uchádzačom kúpnu zmluvu na predmet zákazky podľa ustanovenia § 409 a násl. zákona č.513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, alebo bude vystavená objednávka.
8. Lehoty na dodanie alebo dokončenie predmetu zákazky alebo trvanie zmluvy
Termín dodania tovaru je do 30 dní odo dňa zaslania výzvy na plnenie zo strany združenia/ kupujúceho na adresu/ emailovú adresu určenú úspešným uchádzačom.
9. Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky
Zákazka bude financovaná: Predmet zákazky sa bude financovať zo štátneho rozpočtu Slovenskej republiky prostredníctvom kapitoly Ministerstva vnútra Slovenskej republiky. Združenie neposkytne na plnenie predmetu zmluvy preddavok. Platby sa budú realizovať bezhotovostným stykom na základe vystavených faktúr. Pričom úspešný uchádzač/ predávajúci je oprávnený faktúru vystaviť až po doručení kompletnej a bezchybnej dodávky tovaru a jej prebratí združením/ kupujúcim. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia riadne vystavených faktúr združeniu/ kupujúcemu.
10. Lehota a miesto na predkladanie ponúk
Dátum: 14.02.2014 Čas: 09:00 hod.
11. Predpokladaná hodnota zákazky:
4 166,66 EUR bez DPH
12. Kritérium na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena bez DPH. V prípade rovnosti cien uchádzačov bude úspešná ponuka uchádzača, ktorý predložil ponuku v kratšom časovom termíne.
13. Uplynutie lehoty viazanosti ponúk
Dňa: 31.03.2014
14. Ďalšie informácie obstarávateľa
Združenie si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk z dôvodu neúmerne vysokých cien v porovnaní s cenami, za ktoré sa obvykle realizuje rovnaký predmet zákazky, alebo ktorých ponúknutá cena presiahne finančné možnosti združenia, alebo ktoré budú neregulárne alebo inak neprijateľné.
Pokiaľ by združenie muselo zrušiť použitý postup zadávania zákazky, upovedomí o tom všetkých uchádzačov s uvedením dôvodu a oznámi postup, ktorý použije pri zadávaní zákazky na pôvodný predmet zákazky.
Združenie si vyhradzuje právo požiadať uchádzačov o písomné vysvetlenie ponúk.
Všetky náklady spojené s prípravou a predložením ponuky, účasťou vo verejnom obstarávaní znáša uchádzač, bez akéhokoľvek finančného nároku voči združeniu, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
15. Obmedzenie počtu uchádzačov
Bez obmedzenia.
16. Adresa doručenia ponuky
Adresa na ktorú sa majú ponuky doručiť (elektronicky, poštou, osobne):
Elektronicky, poštou alebo osobne na adresu uvedenú v bode 1.1. tejto výzvy:
Pri predložení ponuky v listinnej podobe sa ponuky predkladajú v slovenskom jazyku, v zalepenej obálke, na ktorej má byť uvedené obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania uchádzača a označenie:
„Neotvárať! –Cenová ponuka Technické vybavenie súvisiace s realizáciou projektu s názvom: „ Krásou znižovať nezamestnanosť“.
V Bratislave, 03.02.2014
A.1 Opis predmetu zákazky
Oddelenie kozmetika |
||
Názov položky |
Počet kusov |
Popis |
Elektrické kozmetické kreslo |
1ks |
Komfortné kreslo polohovateľné |
Kozmetická taburetka |
1ks |
Taburetka pre kozmetičku |
Kozmetický vozík |
1ks |
Vozík určený na odkladanie prípravkov s ktorými kozmetička pracuje |
Umývadlo so skrinkami |
1 ks |
Umývadlo so skrinkami na odkladanie uterákov a prípravkov |
ODDELENIE KADERNÍCTVO |
||
Kadernícky vozík |
2ks |
Vozík určený na odkladanie prípravkov s ktorými kaderníčka pracuje |
Konzoly |
2ks |
Zrkadlá na stenu alebo samostatne stojace |
Kadernícka zostava: |
||
Kadernícke kreslo |
2ks |
Kadernícke kreslo |
Umývací box |
1 ks |
Umývací box |
Recepčný pult |
1 ks |
Recepčný pult slúžiaci na uvítanie a objednávanie zákazníčky |
ODDELENIE MASÁŽE |
||
Elektrický masérsky stôl |
1 ks |
Elektrický masérsky stôl |
ODDELENIE PEDIKÚRA |
||
Pedikérske kreslo |
1 ks |
Pedikérske kreslo |
Stolička pre pedikérku |
1 ks |
Stolička pre pedikérku |
ODDELENIE MANIKÚRA |
||
Manikérsky stolík |
1 ks |
Stolík na manikúru |
Stolička pre manikérku |
1 ks |
Stolička pre manikérku |
Stolička pre zákazníčku |
1 ks |
Stolička pre zákazníčku |
UV lampa na gélové nechty |
1 ks |
UV lampa na gélové nechty |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A.2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV
Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní:
1. |
Osobné postavenie |
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) uchádzač preukáže dokladmi podľa § 26 ods. 2 písm. e),3 resp. ods. 4 zák. c. 25/2006 Z.z., resp. podľa § 128 ods. 1. |
A. 3 OBSAH PONUKY
Uchádzač v cenovej ponuke predloží:
- Návrh na plnenie kritérií podľa časti B. 1 SPÔSOB URČENIA CENY
- Kópiu oprávnenia dodávať predmetný tovar, výpis z Obchodného registra resp. živnostenské oprávnenie, prípadne vytlačené z www.orsr.sk.
B.1 SPôsOb určenia ceny
Návrh cenovej ponuky - Návrh na plnenie jednotlivých kritérií
Uchádzač:..............................................................................
Adresa, sídlo:.........................................................................
IČO:.......................................................................................
IČ DPH:.................................................................................
e- mail: ...........................................................................
Cenová ponuka predmetu zákazky
Názov položky |
Počet kusov |
Cena za ks bez DPH |
Cena za ks s DPH |
Cena celkom bez DPH |
Cena celkom s DPH |
Elektrické kozmetické kreslo |
1ks |
|
|
|
|
Kozmetická taburetka |
1ks |
|
|
|
|
Kozmetický vozík |
1ks |
|
|
|
|
Umývadlo so skrinkami |
1ks |
|
|
|
|
Kadernícky vozík |
2ks |
|
|
|
|
Konzoly |
2ks |
|
|
|
|
Kadernícke kreslo |
2ks |
|
|
|
|
Umývací box |
1 ks |
|
|
|
|
Recepčný pult |
1 ks |
|
|
|
|
Elektrický masérsky stôl |
1 ks |
|
|
|
|
Pedikérske kreslo |
1 ks |
|
|
|
|
Stolička pre pedikérku |
1 ks |
|
|
|
|
Manikérsky stolík |
1 ks |
|
|
|
|
Stolička pre manikérku |
1 ks |
|
|
|
|
Stolička pre zákazníčku |
1 ks |
|
|
|
|
UV lampa na gélové nechty |
1 ks |
|
|
|
|
SPOLU |
X |
X |
X |
|
|
Povinné tlačivo na ponuku !
Ponuku predkladá:.....................................................
........................................................
pečiatka, podpis
V ...................................... dňa ................................
—————