Výzva na predloženie cenovej ponuky - Technické vybavenie

03.02.2014 10:11

Výzva na predloženie cenovej ponuky

podľa § 9 ods. 9  zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov

(ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní“)

 

  1. Osoba,  podľa § 7 ods.1 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní.

 

Názov:                           CENTRUM ZAMESTNANOSTI - CZ 

sídlo:                              Podzáhradná 5, 821 06 Bratislava

V zastúpení:                   Mária Kappelová, predseda združenia a štatutárny zástupca

IČO:                               42269733

zapísaná:                        register OZ pod č. VVS/1-9000/90-40984

email:                             centrumzamestnanostiv@gmail.com

tel. č.                              0903 312 209

 

(„ďalej len združenie“)

 

2. Názov predmetu zákazky

Technické vybavenie súvisiace s realizáciou projektu s názvom: „ Krásou znižovať nezamestnanosť“

 

3. Opis predmetu zákazky

Predmetom zákazky je dodanie technického vybavenia v salóne zdravého životného štýlu a to do oddelení: Kozmetika, Kaderníctvo, Manikúra, Pedikúra, Masáže. Podrobný opis zákazky v prílohe A.1.

 

4. Miestom dodania služby:

Podzáhradná 5, 821 06 Bratislava

 

5. Spoločný slovník obstarávania (CPV)

Hlavný predmet: Hlavný slovník: 39000000-2. Doplňujúce predmety: Hlavný slovník: 39100000-3

 

6. Možnosť predloženia variantných riešení  

       Neumožňuje sa predložiť variantné riešenie. Ak súčasťou ponuky bude aj variantné riešenie,        variantné riešenie nebude zaradené do vyhodnotenia a bude sa naň hľadieť akoby nebolo             predložené.

 

7. Typ zmluvy

Združenie uzavrie na základe výsledkov prieskumu trhu s úspešným uchádzačom kúpnu zmluvu na predmet zákazky podľa ustanovenia § 409 a násl. zákona č.513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, alebo bude vystavená objednávka.

 

8. Lehoty na dodanie alebo dokončenie predmetu zákazky alebo trvanie zmluvy

Termín dodania tovaru je do 30 dní odo dňa zaslania výzvy na plnenie zo strany združenia/ kupujúceho na adresu/ emailovú adresu určenú úspešným uchádzačom.

 

 

9. Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky

Zákazka bude financovaná: Predmet zákazky sa bude financovať zo štátneho rozpočtu Slovenskej republiky prostredníctvom kapitoly Ministerstva vnútra Slovenskej republiky. Združenie neposkytne na plnenie predmetu zmluvy preddavok. Platby sa budú realizovať bezhotovostným stykom na základe vystavených faktúr. Pričom úspešný uchádzač/ predávajúci je oprávnený faktúru vystaviť až po doručení kompletnej a bezchybnej dodávky tovaru a jej prebratí združením/ kupujúcim. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia riadne vystavených faktúr združeniu/ kupujúcemu.

 

10. Lehota a miesto na predkladanie ponúk   

Dátum: 14.02.2014 Čas: 09:00 hod.

 

 

 

11. Predpokladaná hodnota zákazky:

4 166,66 EUR bez DPH

 

12. Kritérium na vyhodnotenie ponúk   

Najnižšia cena bez DPH. V prípade rovnosti cien uchádzačov bude úspešná ponuka uchádzača, ktorý predložil ponuku v kratšom časovom termíne.

 

13. Uplynutie lehoty viazanosti ponúk

Dňa: 31.03.2014

 

14. Ďalšie informácie obstarávateľa  

Združenie si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk z dôvodu neúmerne vysokých cien v porovnaní s cenami, za ktoré sa obvykle realizuje rovnaký predmet zákazky, alebo ktorých ponúknutá cena presiahne finančné možnosti združenia, alebo ktoré budú neregulárne alebo inak neprijateľné.

Pokiaľ by združenie muselo zrušiť použitý postup zadávania zákazky, upovedomí o tom všetkých uchádzačov s uvedením dôvodu a oznámi postup, ktorý použije pri zadávaní zákazky na pôvodný predmet zákazky.

Združenie si vyhradzuje právo požiadať uchádzačov o písomné vysvetlenie ponúk.

Všetky náklady spojené s prípravou a predložením ponuky, účasťou vo verejnom obstarávaní znáša uchádzač, bez akéhokoľvek finančného nároku voči združeniu, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.

 

15. Obmedzenie počtu uchádzačov

Bez obmedzenia.

 

16. Adresa doručenia ponuky

Adresa na ktorú sa majú ponuky doručiť (elektronicky, poštou, osobne):

Elektronicky, poštou alebo osobne na adresu uvedenú v bode 1.1. tejto výzvy:

 

Pri predložení ponuky v listinnej podobe sa ponuky predkladajú v slovenskom jazyku, v zalepenej obálke, na ktorej má byť uvedené obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania uchádzača a označenie:  

„Neotvárať! –Cenová ponuka Technické vybavenie súvisiace s realizáciou projektu s názvom: „ Krásou znižovať nezamestnanosť“.

 

 

V Bratislave, 03.02.2014

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A.1 Opis predmetu zákazky

 

Oddelenie kozmetika

Názov položky

Počet kusov

Popis

Elektrické kozmetické kreslo

1ks

Komfortné kreslo polohovateľné

Kozmetická taburetka

1ks

Taburetka pre kozmetičku

Kozmetický vozík

1ks

Vozík určený na odkladanie prípravkov s ktorými kozmetička pracuje

Umývadlo so skrinkami

1 ks

Umývadlo so skrinkami na odkladanie uterákov a prípravkov

ODDELENIE KADERNÍCTVO

Kadernícky vozík

2ks

Vozík určený na odkladanie prípravkov s ktorými kaderníčka  pracuje

Konzoly

2ks

Zrkadlá na stenu alebo samostatne stojace

Kadernícka zostava:

Kadernícke kreslo

2ks

Kadernícke kreslo

Umývací box

1 ks

Umývací box

Recepčný pult

1 ks

Recepčný pult slúžiaci na uvítanie a objednávanie zákazníčky

ODDELENIE MASÁŽE

Elektrický masérsky stôl

1 ks

Elektrický masérsky stôl

ODDELENIE PEDIKÚRA

Pedikérske kreslo

1 ks

Pedikérske kreslo

Stolička pre pedikérku

1 ks

Stolička pre pedikérku

ODDELENIE MANIKÚRA

Manikérsky stolík

1 ks

Stolík na manikúru

Stolička pre manikérku

1 ks

Stolička pre manikérku

Stolička pre zákazníčku

1 ks

Stolička pre zákazníčku

UV lampa na gélové nechty

1 ks

UV lampa na gélové nechty

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A.2            PODMIENKY   ÚČASTI   UCHÁDZAČOV

 

Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 zákona o verejnom  obstarávaní:

1.

Osobné postavenie

 

Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) uchádzač preukáže dokladmi podľa § 26 ods. 2 písm. e),3 resp. ods. 4 zák. c. 25/2006 Z.z., resp. podľa § 128 ods. 1.

 

 

A. 3 OBSAH PONUKY

 

Uchádzač v cenovej ponuke predloží:

 

  1. Návrh na plnenie kritérií podľa časti B. 1 SPÔSOB URČENIA CENY
  2. Kópiu oprávnenia dodávať predmetný tovar, výpis z Obchodného registra resp. živnostenské oprávnenie, prípadne vytlačené z www.orsr.sk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

B.1      SPôsOb určenia ceny

 

Návrh cenovej ponuky - Návrh na plnenie jednotlivých kritérií

 

Uchádzač:..............................................................................

Adresa, sídlo:.........................................................................

IČO:.......................................................................................

IČ DPH:.................................................................................  

e- mail: ...........................................................................

 

Cenová ponuka predmetu zákazky

Názov položky

Počet kusov

Cena za ks bez DPH

Cena za ks s DPH

Cena celkom bez DPH

Cena celkom s DPH

Elektrické kozmetické kreslo

1ks

 

 

 

 

Kozmetická taburetka

1ks

 

 

 

 

Kozmetický vozík

1ks

 

 

 

 

Umývadlo so skrinkami

1ks

 

 

 

 

Kadernícky vozík

2ks

 

 

 

 

Konzoly

2ks

 

 

 

 

Kadernícke kreslo

2ks

 

 

 

 

Umývací box

1 ks

 

 

 

 

Recepčný pult

1 ks

 

 

 

 

Elektrický masérsky stôl

1 ks

 

 

 

 

Pedikérske kreslo

1 ks

 

 

 

 

Stolička pre pedikérku

1 ks

 

 

 

 

Manikérsky stolík

1 ks

 

 

 

 

Stolička pre manikérku

1 ks

 

 

 

 

Stolička pre zákazníčku

1 ks

 

 

 

 

UV lampa na gélové nechty

1 ks

 

 

 

 

SPOLU

X

X

X

 

 

Povinné tlačivo na ponuku !

 

 

 

Ponuku predkladá:.....................................................

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                            

........................................................

                                                                                                                                             pečiatka, podpis

 

 

V ...................................... dňa ................................

—————

Späť